Sunday 3 July 2011

go,go,go

Hai...Smalam aku berlari...berlari kemane?...mestilah...''1 murid 1 sukan 1 malaysia'' bangge sebab dpt jadi sebahagian drpd program ni...ceh bangge ke? poyonye la aku ni.tapi best jugak,dapat release tension.duduk kat sini kalau tak tension tak sah...biasela...asrama nak tengok tv pon susah.Dah berape citer korea dah aku tinggal.Sobz...Sobz...lagi pon aku rase tak sedap hati bile tengok roommate aku study,ape tak nye,dorang study aku dok on9. Tensionla asyik menghadap buku.otak aku ni macam semi permeable membrane, tak semua boleh masuk dengan senang. dia kene de bantuan atau ransangan. dan bagi aku adelah dengan memuaskan hati aku dengan entertaiment. Agaknye sebab tu la result SPM aku biase-biase je. nak wat aku study 24 hour klau yang masuk tak sampai 1 hour...so it is better for me to rest by on9 or sleep. ape punye pelaja la aku ni. bak kate orang utara aku ni penyegan. bagi yang tak tau penyegan tu ape kat sini ade definisinye: penyegan=penyakit yang kerap menyerang orang melayu iaitu MALAS. tak best la tension-tension ni. bak kate roommate aku Wana, ceh femes Wana, jeles aku. bebalik kepade tadi, bak kate Wana yang dia ambik dari filem ''Lek lu" ups lagi sebulan. banyak la aku punye sebulan. Come on Amirah...wake up my dear...pejam celik pejam celik dah sebulan. Somebody help me please!!!!!!!!!!!! Remember your family Amirah....They really hope you will succes. Remember your dream....Korea wait for me...'' GO AS FAR AS YOU CAN SEE, WHEN YOU THERE, YOU WILL SEE FARTHER''

No comments: