Friday 24 June 2011

homesick

hai...dah lame tak update blog. Dah blogger baru...post pon tak banyak...sedihnye bile bukak blog...tak ade ape pon...bak kate orang muda habuk pon tak de...abis sudah mukadimah...sebenarnye aku just nak memaklumkan kat sini yang aku dah pon memulakan kehidupanku di kmpk...dulu meraung tak nak pegi tapi sekarang rase bertuah pulak dapat kat sini...ni lah manusia tak tau nak bersyukur...dah hampir sebulan kat sini rase rindu pulak kat rumah... tak saba nak balik citi rate nanti...dapat la aku merasa perasaan orang balik kampong...apalah adik aku tengah buat sekarang...rindu...rindu...rindu...
dah alang-alang menulis aku nak berkongsi pengalaman aku sepanjang berada di kmpk...
Cerite nye bermula begini...pada suatu hari ketika solat magrib perutku menjerit-jerit minta diisi...solat pon tak khusyuk...nak cepat siap...nak ke cafe...aku dan roommate yang turut mengalami masalah yang same terus turun ke cafe setelah selesai solat...tengah excited nak cari makanan tiba-tiba mataku dipanah sinaran yang lebih hebat dari sinaran uv...ya Allah...banyak betul wayang free...udahla free kawasan pon strategik...boleh menang ape tu orang putih panggil.??? ammy award??? grammy award??? atau dua-dua tak tau la...kalau nak berkasih-kasihan pon pilihla tempat elok sikit usah nak tayang kemesraan korang di khalayak umum...inilah remaje sekarang...mudah terpedaya dengan nafsu...udahle...penat menaip ...walaupon tak banyak...sekurang-kurangnye tak ghaib. ape ni tajuk lain cerita lain??? BLUR

No comments: